dilluns, 6 d’octubre del 2014

No volieu caldo?

Pues ara tinc un bloc,perquè un  bloc és més gran que una rajola i jo sóc molt de "caballo grande..." o com diu mon pare "com més gran més animal",(normalment em diu això a mi).També sóc molt de començar moltes coses i no acabar res,per exemple :L'aplicació d'espanto.
Comence açò per estos motius:


-No sé ni sabré mai com funciona Twitter,
-A molta gent li agrada Curats...i no té Facebook!
-Ací com en Twitter també puc posar "cotxinaes"
-Açò al final és millor que l'aplicació que volia fer,l'aplicació eren les fotografies de Curats organitzades per temes (cosa que faré ací poc a poc).
Però el motiu principal és este.
Com jo no sóc més guapo que ningú imagine que també em passarà,i sincerament a estes altures sense voler el nom "Curats d'espanto" s'ha convertit en una marca ,i no crec que canviar de nom només per Facebook siga bona idea,o mireu a Don Limpio,jo encara li dic Mr Proper.
El que tinga que ser serà,però jo ja estic a punt.

8 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Sort, bs, una rubia que no sap res de bloggs

    ResponElimina
  3. Yeee Billy!!!! Açó va amunt, lo proxim que serà?? CuratsTV?? Tindras que patentar el nom que segur que arriba uno de estos del clero i tel furta. Un abraç i sort amic

    ResponElimina
  4. Viva curats sigui on sigui!!!! CURATS FOREVER

    ResponElimina
  5. Enhorabona per aquesta iniciativa.......et seguirem faces el que faces.......Amunt Curats!!!!!! De València a Hollywood....!!! Al temps

    ResponElimina
  6. Tu no saps com va el twitter i jo nose com collons funciona aço!!! jajaja
    Sols puc vore l'escrit que has posat.
    Que faig per seguir-ho com en el face? 😆

    ResponElimina
  7. Feia temps que no entrava al Face i ho he vist tot capgirat...El de que pàgina en conter d´amics....Açò té bona pinta. Sort Oscar, una abraçada.

    ResponElimina